bowling, bowling...

Lördag, Maxi hade beställt 4 banor på Näsby Bowling hall.
Tyvärr hade min bakfylla inte riktigt försvunnit, så jag var rätt seg.
MEN JAG FUCKING VANN PÅ BOWLING (i mitt lag).
Jag vann över mina stora starka män och som vanligt tog mina stora starka män det precis som män gör!
Behöver väl inte säga mer än så... Men lalalala, JAG VANN!
Sen "gick" vi till stan, för det går ju snabbare än att ta bussen?! visst, smulan....
Lite cider och lite shots, trevliga människa.
Vilken bra helg: )
Sen slutade vi lördagsnatten med HARRY POTTER och allt ätbart i kylskåpet.

piip piip jag fick sms!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

"Jag vann över mina stora starka män och som vanligt tog mina stora starka män det precis som män gör!" haha klockrent ;)

2008-04-20 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0