Crazy colours

Åkte till Malmö klockan 11.00 och var inte tillbaka förrän 20.00.
Var på syrrans skolan och satt hårmodell. Jag är riktigt nöjd med resultatet.
Nu är jag mera jämnröd i huvudet och har "crazy colours" slinger under luggen.
Och dessa är fan i mig röda : ) (lägger in bild imon)

Färgningen tog rättså långt tid och dirket efteråt åkte vi till Lund, hade tänkt hämta en jacka hos Emelie men den passade inte. Jag ser ut som en motercykelsknutte i min skinnsjacka, så hon får behålla den!
Tog bussen hem, vilket tar längre tid men busshållsplatsen ligger bara nån minut ifrån deras lägenhet.

Jag hoppas att morgondagen blir lika solig och skön, så att jag och Frasse kan gå lång promenad : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0