Fralleballe hos Maddepadde.

Länge sen jag skrev, men bloggen har inte fungerat. Men nu är jag back on track.

Idag har jag min doggy Frasse på besök :) Mamma lämnad av honom sju i morse, sängen full med hundhår..(greeat).
Allt tillsammans har jag och Frasse nog promenerat över en mil.
Togs hos en morgonrunda till Konsum Sommarlust vid halv tio i morse, i regnet. Sen vid lunch tid promenerade vi till Tivoli parken i tron om att de hade kvar rastgården till hundar, vilket dem inte hade, så vi gick till kyrkogården istället !
Hela rundan tog 45 minuter och vid denna tiden hade solen tittat fram och det var riktigt behagligt.
Vid fem tiden hade vi bestämt tid med Sara för en kvällspromenad. Vi tog hos ut till Hammar, köpte lite glass och efter många om och men hittade en gräsplätt där vi släppte Frasse lös. Det var jätte skönt att bara sitta och njuta, äta glass, tjabba lite, kasta pinnar till Frasse, man fick lite VÅR KÄNSLOR!
Frasse fick till och med leka med en och annan hund, labradorerna sniffade mest på honom och reste ragg men Oliver den 2 åriga svarta superkrulliga hunden ville VÄLDIGT gärna leka med Frassen.

Nu har Frasse däckat på sin röda matta men mjukiskatten tryckt in i munnen!





Imorgon ska jag till Malmö och sitta hårmodell hos syrran.
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0