torsdag.

new day, new sun.

Vaknade alldeles för tidigt idag. Gick upp en stund efter att Tina stuckit till jobbet, kvart över sex.
Minns inte förra gången jag självmant gick upp så tidigt, kokade lite kaffe och satt på OC, (?) hade inte så många valmöjligheter...
Vid nio hämtade mamma mig, så körde vi och handlande. Som vanligt fick jag med mig lite mer än bara matvaror, men jag kan till och med spegla mig i min nya BRÖDROST, shooo : )
Inte bara snygg, billig också, påminner mig om mig själv... hehe.

Nu sitter jag här och lyssnar på Lars Fredriksen and the Bastards.
I väntan på att min thaihora ska vakna och träffa mig, hrum.

image91

Kommentarer
Postat av: x

against me jue!:D

2008-04-24 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0