Maxi´s going away party!



Kvällen började med att jag och Tina bjöd på drinkar och kex hemma hos oss.  Drinken var rätt stark så nykterheten försvann väldans fort :)


Vi hade bokat bord på Garvar gården och utanför mötte vi Jakob, Josse och David och efter en timme kom Linda.
Maten var god, förutom Martinas illaluktade efterrätt som fick alla att tappa aptiten.
Vi fick nöja oss med Gröna Hissen & Screw Driver för dem hade inte Mai Thai : ) Jävla besvikelse.
Glöm inte kolla vad muth gör på gruppbilden : D


Efter en kort shot runda på Hässle drog vi till Biljard Kompaniet för att spela lite biljard. Johan, Muth och Linda vann.
På vägen därifrån till Banken puttade jag först in en kaxig Martina i busken och 5 minuter efter utmanar hon mig att försöka putta ner mig i en damm vid Söderport skolan. Smart som hon är, inser hon inte att jag hade klackarskor och strumpbyxor, vilket är lätt att ta av sig och mina skor torkade snabbt. HAHAHAHAHA...
Ha det underbar i Norge, vi kommer saknar dig : )

Kommentarer
Postat av: Maxi

tack för en underbar kväll =) saknar er redan mkt här bort.... Pusss

2008-09-04 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0