"Det händer inte mig". DET KOMMER HÄNDA MIG.

Rökning orsakar nära 7 000 dödsfall varje år. Hälften dör före 70 års ålder.

I fredages förlorade jag min morbror, han blev 56 år gammal.
Hade hade KOL (kroniskt obstruktiv lungsjukdom) som till 90% tillkommer av långsiktig rökning.

Varför är vi människor så primitiva? Varför? Vi vet att det är ett dödigt beroende...Ett jävla onödigt beroende. Det finns inga skäl till att röka.
Livet är för värdefullt.

Det tog min mormors liv, det tog min morbrors liv. Det tar någons liv varje dag...
Jag ska aldrig mer vara så dum.

Kommentarer
Postat av: maxi

det tog min morfars liv förra året :( därför jag håller mig borta!! beklagar så mkt gumman.. pussar

2008-12-08 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0