onsdag.

Är väldigt trött idag, är inte van att gå upp kvart i sex:)

Det går väldigt långsamt för Stockholm, det känns ovisst och jobbigt. Han har sagt att det "nog" löser sig, att han bara har godkännandet kvar från föreningen. Det är jätte bra, för det är ett steg framåt. Men det kan ta en vecka till och vi måste skriva avtal snart. För nu åker han visst iväg över jul och nyår och är tillbaka den 11:e, vilket var då vi ville flytta.... För Henric börjar den 19:e. Jag är nervös, för vi har ingen backup...


MIN JULGRAN!
VÄLDIGT HIGHTEC I PLAST.


Kommentarer
Postat av: sara

jag förstår precis hur du känner dig. min lägenhetskille gör också sådär, fast gånger 1000. skitjobbigt och så jävla ovisst. men vi båda klarar nog det ska du se, det är bara att kämpa på!

2008-12-03 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0