Snart Jul.

Nu är alla julklappar köpta och snyggt inslagda, hittade också mina julkassar som jag & Tina köpte på Ekohallen förra året, super söta med små tomtar och glitter.
Efter jobbet idag köpte jag mina julaftonskläder, det blev en snygg blå skjortklänning tillsammans nya öronhängen och halsband i form av silvriga blad. Inte så värst juligt men ack så snyggt!!!
Nu känner jag mig redo att fira jul med familjen, farmor & farfar och familjen Jeanette på Landön. Denna jul har jag till och med gjort en vegetariskt Jansonsson frestelse, chilibiffar och ska göra två julsallader.

Hade en liten olycka här precis, min  "flamsäkra" mossa i ljusstaken fattade eld och all min mossa stod i lågor :(


Årets julklapp till mig själv, en dagbok. (pengarna gick till Rosa bandet kampanjen).

Kommentarer
Postat av: Maxi

God Jul gumman :D ha nu en underbar julafton och hoppas du får många paketer :P pusspuss

2008-12-23 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0