fredag är det ärtsoppa på lördag är det fest.

Pratade med Robert (lgh i Solna) och det sket sig, den kan vi glömma. Han hade fått ännu mer problem och det kändes alltför osäkert för att hålla sig kvar vid den lgh. Nu tar vi nya tag och hoppas på det bästa. Har sökt säkert ett 10 tal lgh på blocket idag. Jag håller tummarna för svar!

Imorgon är det en arbetsdag så jag sover i Österslöv, kan jag åka med mamma till jobbet. Ska tillbaka hit imorgon kväll igen för att baka glutenfria lussekatter. Det låter väl mumsigt och färga håret. Tänk om man hade haft bild på alla konstiga frisyrer och färger man haft genom åren : ) Jag gillade som mest när jag hade väldigt, väldigt rosa hår, blandat med svart.
Det var snyggt! Baksidan med detta är att håret blir lite sletet. MEN DET VAR DET VÄRT. För cool var jag, ÄR ÄR cool!!!

Var en snabb runda på stan och lämnade tillbaka lite tröjor och glädjes av att jag faktiskt fick pengarna tillbaka, trodde man skulle få tillgodokvitto. Glädjen fick mig att spendera pengarna på en rosa halsduk, en grå tröja, ett halsband och hårfärg på Cubus. Det var ju 30% på alla kläder BARA idag.
Nu har jag syrrans födelsedagspresenter färdiga!



Stockholm ska bli mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0