Live your life.

Tog mig i kragen och städade hela lägenheten. Kastade allt skit som kom inom min väg och rensade skafferiet.
Imorgon ska jag till på massa ärende, ett är att byta lite kläder och köpa födelsedagspresent till min syster.
Efter det ska jag hem till Österslöv. Är inte lika roligt att vara i min lägenhet nu när det ser ut som om man ska flytta när som helst, det är kartonger lite här och där och jag har ingen soffa utan har jag en tjock madrass med kuddar längs väggen. Mysigt, men man somnar lättare framför tv:n : )

Sitter och väntar på min matsmältning så jag kan gå ut och gå en runda. Tycker dock inte om att gå när det är mörkt, men jag måste. Sprang en runda förra vecka, kom knappt fram :( min astma kommer tillbaka dirket när jag blir slö och lat. Det är farligare än vad man tror!

På lördag ska Linda ha, jag vet inte riktigt vad hon kallade det, inflyttningsfest till den nyrenoverade lägenheten. Det ska bli skit roligt : )

Vi har fått tillökning i familjen, en liten kattunge. Vi tog med den hem när Krister gick bort.

Kommentarer
Postat av: Floppen och Macumba

Hej gumman !

Jag beklagar vad som hant med din morbror. Hoppas du mar nagorlunda okej iallafall. Vi har det bra har och det ar fullt os, vi hanger med Kyle och en annan kille som heter Simon. Ar i Uruguay och har det fett ! Hur gar allt med lagenheten ?? Hoppas det gar bra. Ses nar vi kommer hem. Ta hand om dig, vi haller oss uppdaterade pa din blogg. <3 Puss

2008-12-11 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0