Barnasinnne

Klockan är strax 2 och jag har fortfarande inte somnat. Bestämde mig för att ladda min MP3, kanske det kommer hjälpa.
Min sömnlöshet beror "nog" på att jag gick upp vid 15.00 tiden och la mig 03.00 natten innan.  Det var en jobbig dag igår så klart som fan kunde jag inte somna i tid och jag går ALDRIG upp i tid. Fast imorgon (idag blir det ju) måste jag gå upp 08.00, vilket suger, men jag har tid så jag måste.

Var hemma hos Kajsa idag och fick min present. Hon ville att jag skulle ha den idag istället för på lördag och jag förstår varför. Jag fick en SUPER tjusig klänning, så jävla snygg :) Jag kommer vara så jävla snygg på lördag, jag kommer helt klart att vara snyggast.  Och enligt Merisa var det väldigt viktigt att ALLTID vara snyggast på sin egen fest. Ingen kommer kunna klå min klänning i alla fall och syrran har lovat att göra vid mitt hår :) Det kan inte slå fel, hehe.
Fikade, gjorde mat och kollade på Kalenderflickorna hos Kajsa, jätte mysigt.

Nu ska jag sova och hoppas på sol på lördag eller iaf inte regn:D

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Bamse

Så jävla heta är vi på bilden ;o)

2008-07-18 @ 20:50:00
URL: http://bamses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0