Silence speak lounder then words.

På tisdag far vi iväg till 1 veckas festande & solande i Sunny Beach, Bulgarien :) Det ska bli helt underbart! Är lite nervös över mitt pass! Som jag förhoppningsvist kommer kunna hämta ut på tisdag, annars blir det kaos!!! Jag hade ju glömt att kolla om det var ok eller inte, vilket det naturligtvist inte var... Men det löser sig.
Imorgon ska jag åka och köpa skor och lite annat jag har glömt, sen är det bara kvar att packa.

Sitter just nu ute i Österslöv och kollar på sänggavlar med mamma och Emelie. Ska göra makeover på Barbie-sovrummet när jag återkommer till Sverige. Det har även erbjudits målarhjälp av Emelie, låt oss inte glömma det :)

Snart får jag nog hämta fram en resväska och dra mig hemåt, tänkte packa lite ikväll så jag vet vad jag behöver tills handla imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0