Sommar.



I Måndags var jag, Tina & Elina på svettig picknik i Tivoli parken. Jag hade köpt cider från systemet : ) så jag och Tina njöt lite extra.


Igår träffade jag Henric, som jag ska vara ifrån i ett par dagar då han ölar i Norje :) VId 7 tiden körde vi ner till Tivoli parken och träffade kompisarna och lyssnade på pop och dansband.



Nu sitter jag här och har varit vaken i ehurm? Sen 15.00 igår eftermiddag, (orkar inte räkna). Har inte gått och lagt mig ännu, fastän jag jobbade i natt. Fick ett par energi kickar som fick mig att springa runder i lgh och städa, samtidigt som Kate & Leopold körs på DVD:n. Tror nog att jag ska lägga mig och läsa lite korsord och sova till tolv.
Jag och Tina ska köpa bikinis till Bulgarien idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0