sunshine.

I måndags var jag och Hengan på äventyr. Hade egentligen bestämt att vi skulle ha picknick vid havet, men anade att det förmodligen skulle blåsa. Så efter lite brainstormning bestämdes det att Hengan skulle bredda sina vingar och se mina trakter. Så vi tog bilen ut till Österslöv och upp mot Karlsholm, parkerade bilen och började vandra in i skogen. Efter en timme rann min näsa, mina ögonon sved och Henric hade fått rivsår och båda hade nässlat sig. Inte alltid så lätt att klättra över taggtråd och hitta ut ifrån en skog man inte känner igen och med pollen överallt. Men det var mysigt den lilla stunden vi var där. Nästa gång från Hengan bestämma.


Kommer du ihåg detta hus, Kajsa?

Kommentarer
Postat av: muth

nae..sött

2008-06-11 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0