Ah, allmänbildning.

Nu har mitt ex skaffat ny flickvän och jag kan inte låta bli att bli en aning avis, men samtidigt så kan jag inte låta bli att vilja tipsa honom för vad han inte ska göra. För ingen borde vilja bli behandlad såsom han faktiskt omedvetet behandlade mig. Saken är just den, att han fattade inte att man inte kunde göra vissa saker och säga vissa saker till sin flickvän.
Men samtidigt, jag kan inte gå runt och vara andras mammor, det gör jag redan alltför ofta.
Men det är synd att ingen säger till mig, once in a while att inte bry mig. Ja ok, förutom min mamma då.

Jag tror att alla människor tänker och nästan gör samma sak som jag höll på att göra idag. Dagar då man känner sig lite extra ensam och man vill bara mysa lite. Det är dem stunderna då det är så himla svårt att inte bara ta luren och ringa ett av sina avdankade ex. Men det är ju också något av det dummaste man kan göra.
Jag vore en ju komplett idiot om jag hade ringt någon av mina ex, för jag har aldrig haft tur i kärlek.
Det skulle ha varit ett socialt misslyckande, för de flesta av mina ex är självupptagna, egoistiska, ex knarkare.
Då kanske ni undrar varför jag har haft sådanna pojkvänner? Ok, jag vet faktiskt inte.
Jag har alltid av någon underlig anledning dragits till, vad man kan kalla "problem barn".
Förmodligen hamnade jag i fel grupp, men den är jag ur.

Och jag anser faktiskt att jag har förändrat min syn på människor. För ett halv år /års sedan var jag väldigt oshysst och accepterade bara en viss sort människa och hatade precis allting. Jag avskyr fortfarande mycket, men inte på samma sätt. Jag hatar inte folk för att dem inte klär sig som mig eller inte tycker som mig och jag tittar inte heller sett på folk för dessa anledning. Jag accepterar att folk inte är som jag, (tack gode gud för det kanske), och jag accepterar att folk inte kommer tycka som jag. Jag kan inte tvinga någon att ha samma politiskt syn på saker och ting, Folk måste få tänka själva.
Jag måste säga att detta är något alldeles nytt för mig, jag tyckte inte såhär innan....
/

image53

(Jag har sett att folk lägger upp bilder på outfits och kläder dem ska köpa, så jag vill inte vara sämre. Jag ska köpa dessa imon, för jag har inga shyssta skor.)

Kommentarer
Postat av: -

jag fick också reda på att mitt ex skaffat ny girl precis, just precis. inte för att han var dålig på något vis, men jag känner mig lite misslyckad eftersom jag inte hittat nån. jäkla liv.

2008-03-12 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0