Banken 8 Mars.

Det var inte bara Nationella kvinnodagen igår det var också party på Lasarettsboulvarden.
Jag skulle egentligen åkt till Malmö under förmiddag och hängt med Anna ett par timmar och gått demostration. Men efter mycket velande så fick jag avstå och åkte istället till Österslöv och tvättade. Fick två bänkhyllor och ett sängbord av mamma som jag bildligt talat tryckte in i "gröna faran" :)

Vid 17.oo kom Sven och åt middag. Sen var det rakt in i duschen och göra vid sig. Martina kom inspringande efter en timme med spriten i högsta hugg som hon nästintill tog med sig in i duschen. Hon fick också ett litet agro utbrott för att jag har rensat hennes hörna på kläder, vilket enligt henne var allt hon hade!
Vid sju tiden droppade Sara & Anja in berättade om deras äventyr kvällen innan. Dock är det ibland svårt att förstå Sara när hon tjabbar, för flabben går i ett och man missar hälften av vad hon hade att berätta.
Sen flöt kvällen på, Maxi kom och hade Jennie med sig, Josse och David tittade in en stund innan deras bio. I samma veva kom Johan.
Jag och Tina började kvällen med ett par lagom goda drinkar. Men som var ordentligt mycket fulare än dem Kajsa gjorde i onsdags. Jag dekorerade med banan och marschmellows:)
Förfesten var mycket trevlig, i slutet dansade vi till omgjorda techno versioner, haha.

Meningen var att vi tjejer skulle dra till Banken och Erik & Johan skulle till Frimus, Erik´s kompisar skulle dit. Men vi ville hellre till Banken. Dock blev det att jag, Maxi, Madde och Sven gick till banken medans Tina, Johan & Erik gick till Frimus.
Vi kom ungefär en timme för tidigt till banken för som vanligt kommer inte folket förrän efter tolv ungefär.
Men lite efter tolv strömmade det in folk och jag och Maxi dansade järnet fram till halv tre.
Det var skit kul, trots att vi en gång fick en halv drink över oss och att folk trampar på en. Men det är en härlig känsla att stå på en trångt dansgolv och svettas, tryckas och njuta av musiken.
Vi träffade mycket folk, folk man inte har sett på år och dag.
Men på vägen hem åkte klackarna av, fy fan vad ont i fötterna jag hade och svettig var jag med.

ps: Vi såg Vincent, han som sjunger med tofsen :)

Vid 07.00 tiden vaknade jag till och trodde att huvudet skulle explodera, gick upp, drack vatten och tog en alvedon. På väg till sovrummet hörde jag något gryande i vardagsrummet och första tanken var:
- Har Maxi inte gått till jobbet?
På tassande tår smög jag in och upptäckte en halv naken Tina sovandes i sängen.
Lite tyst väckte jag henne men efter ungefär 6 minuters svärade var hon ute ur lägenheten och förmodligen spang till CSK! hahaha, vilken syn...
När jag vaknade igen vid 12.00 var kroppen helt återställd och jag känner ingen bakfylla.
Dags att sova en timme! Puss hej.

image48



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en trevlig kväll ^^

2008-03-09 @ 18:05:18
Postat av: Maxi

Hehe fin fin blogg.. vi ägde dansgolvet =)

2008-03-09 @ 18:20:46
Postat av: Espan

SÅ traggig var jag faktiskt inte, Maddan! :D

2008-03-10 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0