be a women for fuck sake.

Jag överdriver mitt Listerine intag, men jag visste inte att det skulle kännas så fräsch.
Var och handlade med mamma idag, där av min nya Listerine produkt, i´m loving it.
Jag älskar dem dagarna där jag är fylld av energi. 
 Idag har jag:
- handlat.
- fikat med mamma.
- skrubbat duschen. (skinande ren).
- gjort glutenfripaj (blev sådär).
- tränat med pappa.
- fikat med Tina & Maxi.

Imorgon ska jag köra och gå ut med hundarna, laga grönsakssoppa, försöka hinna städa och på kvällen är jag öppen förslag.
 Förresten, jag blev skyldig Tina 20 kronor. Det är inte Kate Walsh i både Grey´s Anatomy, Private Pratice och Starter Wife, det är ju Will och Grace, Debra Messing i Starter wife.
Anledning till att jag var tvungen att veta är att jag är förälskad i Kate Walsh.
Kan dock berätta att både Starter wife & Private pratice suger och Grey´s Anatomy rocks, haha.

Nu ska jag läsa ut min bok, pusshej.
image54

Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe, ja vissa blir rika på din dumdristighet:P

2008-03-13 @ 23:09:12
URL: http://turners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0