Nattlig arbetare.

Jag är inte riktigt hemma med att inte ha en mus, jag menar förstås datormus, hehe.
Jag har en sån drag sak och ibland trycker jag till lite vad som helst. Så nu får jag skriva om inlägget igen. Men vet vem det kanske blir bättre nu =)

Just nu känner jag mig som Sarah Jessica Parker i Sex and the City, sitter i halv näck med datorn i sängen. Det är bara ciggen som fattas!
Fastän jag har jobbat natten så känner jag mig alldeles utvilad och pepp inför nästa natt. Jag ska ju trots allt jobba tre nätter i sträck så det vore en aning oroväckande om jag varit trött efter en natt.
Men det är nog snart dags för ett snack med bossen. För om inte hon som jag går extra för på natten kommer i april, vill jag bane mig ha hennes nätter iallafall månaden ut. För det har chefen in princip lovat mig.
För jag kommer inte att orka jobba dag, kväll, natt och helg länge till. Jag vill ha ett schema så jag kan få rutiner och så att jag kan planera.
Även om timvikarier har många fördelar så vill jag hellre ha något fast, bara något litet. Är det verkligen för mycket att begära efter att ha jobbat där i snart över 2 år. ..

Kan inte riktigt släppa att mamma tyckte att mina träningsbyxor som jag även jobbar natt med påminner om cykel byxor. Det får mig bara att tänka på CykelbyxsCarina, smeknamnet som skapades i Serbien efter att jag drog fram mina cykel byxor. Lyckliga Filippa som äntligen fick något av alla hennes försök till smeknamn att fastna.
CyxelbyxsCarina följde mig igenom hela Europa och ibland hör jag även det i Sverige.
Jag saknar mitt tåg gäng, det är nog snart dags att vi ses och dricker öl.
Som tur är vet jag att Pippa kommer den 26 Mars och jag kan tänka mig att även Rebecca och Anna kommer då!

PS: Vad roligt att alla verkade ha haft en trevlig kväll i lördags, det hade jag också. Det får vi göra om.
OCH JOSEFINE, HA DET JÄTTE MYSIGT I ASIEN, VI KOMMER SAKNA DIG!

Ingen post från sjukhuset bara inbetalningar till hyran 3 månader framåt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0