Natt,natt,natt.

Time to work one more night. But that´s ok, i like it.
Ska strax gå och vila en timme. Bakade precis färdig min glutenmuffins.
Dem blev en aning fuffiga, men jag tror det är på grund av mjölet.
Har samtidigt som jag gjort min dagliga sysslor tittat på Sagan om ringen, eller mera lyssnat på Sagan om ringen :)

Tänkte ta tillfället iakt att berätta om min väktare på jobbet. Det är en roligt historia, tycker jag.
I söndags när jag jobbade natt så kom den, för mig, nya vakten. En ung kille med ett enormt fluffigt hår.
Samma ögonblick som jag såg honom tyckte jag att han såg bekant ut, men jag kunde inte placera honom,
Jag frågade Tina nästa morgon, om han som dem såg Magnus Uggla tillsammans med jobbade som väktare. För jag kommer ihåg från kort jag har sett, en kille med jätte fluff. Men hon sa att det nog inte var han.
Sen kom väktaren 2 nätter i rad, sen visch i fredags hittade jag honom på Jennies bilddagbok.
Är det inte lustigt? han finns i min vänskapskrets.
Kristianstad är fan i mej litet...image56
Puss på dig också Elina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0