Påskveckan.

17.00 Mätt efter spansk nationalrätt och nöjd efter en kopp kaffe till Gilmore girls, ska jag snart iväg och träna.
Igår kom Elina eller EL på besök och traggade, fastän det är strikt förbjudet att prata under Wallander...arhg.
Som om det inte var irriterande nog, så somnade hon när vi skulle ha spelat blump.

Måndagen började med en ögonfallande god frukost, med té och massa goda pålägg.
En frukost vi även ska ha på onsdag, då vi är lediga:)
Förresten så klädde vi vårt påskris igår, fast vi måste ha ett till då vi har en hög påskfjädrar och äggkulor kvar! 
Btw, jag leder i mitt och Tinas spelade, eh? minns inte med hur mycket...

Måste rusa, puss.

19.00 Kom precis hemifrån träning. Damm i´m goood :) jag sprang på den konstiga spring/cyklen 3 km på 20 minuter, vilket är skit bra för att vara Madeleine. I´m proud of myself.
Nu sitter jag svettig och mökar i Tinas säng, haha.

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0