sexyboytoy

Har fan i mig bränt mig, jävla solarium.
Det kliar och jag fryser lite grand, men samtidigt är det lite, lite sexigt :) hehe.

Skrämde även skiten ur Martina med en väldigt obehaglig kommentar.
Jag satt och berättade om min bok av Stig Larsson, som jag läst högt för Martina med.
Någon minut efter vände jag mig och tittade på henne och sa:
- Mia och Dag dog igår!
image67
Hon blev så jävla lång i ansiktet...
Jag menade ju karatärerna i min bok.
Det är troligtvis bara Martina som ler lite när hon läser detta:)
Ett grymt skämt som inte var menat som ett skämt, men vi skrattade ett bra tag iaf.
Och sen skrattade vi åt Filip & Fredrik, pattgrejen var fan obehaglig.

DEN ULTIMATA dubbelmackan = FILIP & FREDRIK

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ler inte, jag skrattar högt:P hahaha

2008-03-25 @ 17:33:28
URL: http://turners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0