So that´s how you found me.

Den tuffaste och jobbigaste natten jag har varit med om. Jag var helt matt när jag kom hem och jag tror även att det kom ett par tårar. Det är otroligt svårt att inte ta åt sig när folk skäller på en och att se människor som man vet när som helst kan försvinna. Jag vet att man ska vara proff på vad man jobbar på, men igår var en natt jag aldrig mer vill vara med om. Att se människor vrida sig i smärta och se människor vänta på döden, det gör så jävla ont.
Tänk om man hade kunna bestämma själv, själv kunna bestämma när det är dags att lämna jorden. Denna eviga väntar, ångesten, dödsångesten.
Att stå där handlingsförlamad, att inte kunna göra något, det gör så ont.
Men jag vet att mitt arbete har betydelse och jag vet att dem kommer vara tacksamma för att vi finns där.
Men fan, det är jobbigt ibland.

Idag fick min mor veta att hon har dåliga järnvärde, dåliga kaliumvärde, dåliga blodvärde och att hon också är glutenintolerant. Hon har varit glutenintolerant sedan hon föddes. Alla dessa symton, alla dessa smärtor och ingen jävel kunde fatta det var maten. Inkompetenta jävla doktor jävel.
Ibland blir man så trött. Det finns så mycket skit i denna värld att jag ibland inte vet varför jag ska vara glad.

En sak till, jag önskar att kunde ha varit där för dig såsom du alltid har funnits för mig.
Jag hoppas att du vet att jag alltid finns här. För allt du gjort för mig, i would do anything for you!
Vi ses imorgon på kaffe & cigg :)
image38

Kommentarer
Postat av: Pucko_chick :)

Vem? Jag?! Åhhh sötnos!!

2008-03-17 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0