2 minuter i Onsdag.

Sädär ja, räkningarna betalda, disken diskad, sängen renbäddad, sambo tvättat, nu är det bara Madeleine som ska städa också. Hinner nog inte imorgon, ska fika med mamma och jobba natt : )
Sen på fredag blir det party och jag hoppas att folk dyker upp även fast väldigt få har svarat på mitt sms!!! Arhg : )

Okey, den 8 Juli har jag och Martina bott ihop i ett halvår, rätt länge faktiskt. Fast egentligen inte, vi har ju varit bästa vänner sen 4 års ålder, så det vore mer lämpliga att fira att vi varit kompisar över 15 år. De´ ni : D
Fast idag trodde jag att hon skulle lappa till mig och Hengan när hon kom hem från jobbet. Snacka om åskmoln! Inte för att jag inte är sur ibland, men det var lite roligt att se henne så upprörd och spydig, hehe.

Nattinatti, nu är mina sysslor gjorda.

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0