Hey

Har ingen jävla aning vad jag ska göra denna sega måndag. So far har jag städat lite och diskat.
Skulle behöva handla, men uh, finns det inget roligare att göra?!
Tur i oturen är jag ledig fram till fredag, vet inte om det är så jävla bra egentligen. Jag skulle behöva ett par extra timmar.
Har suttit här och kollat på jobb, utan framgång. Jag skulle gärna vilja ha ett jobb där jag får använda mig av mina teckenspårkskunskaper, det vore guld. Jag tror jag måste gå in på Arbetsförmedlingen snart och hoppas på en hjälpande hand. Nu har jag varit på Sommarro 3 sommrar, det räcker bra det. Annars vill jag jobba på psyk.
Hurm, måste kolla upp det!

Nej, nu får jag fan röra på fläsket och sluta svära!

Jag hade jätte roligt hos Bambi i lördag! Vem fotograferade? Bambi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0