österslöv by night.

Känner mig inte bakis dirket, bara totalt utmattad och faktumet att jag ska åka och jobba om tjugo minuter i 10 timmar, gör mig sömning.. Hade en jätte trevlig, smått hysteriskt kväll igår. Badade än en gång i sjön. Tina och jag åkte ruschkanan som nästan knäckte benen varje gång. Dök från bryggan, sommar sommar sommar. Senare på natten fick jag frossa, frös som fan, sen blev jag varm igen...Trodde för en minut att detta bad skulle göra mig sjuk igen som mitt första bad, men det var ju faktiskt i februari så en förkyldning efter det var befogat.
Great night.

Det är en challange, ett spel. Du anmäler dig att leva under fruktansvärda förhållande under 4 månader där du succesivt får bättre förhållande. Du blir en fånge.
Du bor tillsammans med en annan "deltagare" i en bur 4x4 meter, betong. Under dagarna gör du ingenting, äter men maten är som goja och minimal. 3 gånger om dagen får du olika tabletter mestadels smärtstillande och sömntabletter, så att du till slut är helt väck. Spelet är att överleva.
Efter 2 månader flyttats du till en cell utan dörr och med säng.
Den 3 månaden får du ligger i vångingssängar och gå fritt omkring.
Hela stället är fyllt med odjur och ohyra, det luktar piss och folk gör sina behov där det finns plats.
Efter 4 månader får du åka hem. Game over..
Om du kommer så långt. Efter 4 månader proppad med dessa tabletter är du totalt väck, omvärlden är som försvunnen för dig. Du är ingenting. Många kom aldrig hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0