riot baby.

Måndag. ska snart cykla och lämna tillbaka lite filmer och försöka hitta Sjätte sinnet, mohahaha....
Sen måste jag handla lite mjölk och bröd.

Jag antar att detta kommer låta vrickat, men jag hade en jätte obehaglig dröm inatt. Den handlade om lax.
Vi hittade en panda liknande varelse som satt uppe på något stort och suttade, helt plötsligt hade vi den i händerna och nu var det en groda! Vi tog med den hem och la den i en bruk, för vi skulle rädda den...
Men då förvandlades den till en lax bit, sånna som jag alltid äter...
Där låg den inne i bruken och bultade och rörde sig, öh?! Sen kom det en massa andra äcklig djur, krokodiler, ödlor som låg och lurade utanför Martinas föräldrars köksfönster. Jag fick panik och låg skackades på golvet medans den äckliga lax/grodan låg på köksbordet...Pappa var där,Tina var där, Eva och Lasse var där och Mamma sov i sovrummet för hon skulle jobba. Vi var i Martinas hus...
Tillslut vaknade jag, tårögd, svettig och med en otroligt obehaglig känsla... Slängde mig upp ur sängen och kastade av allt i sängen, riste alla lakan och sängkläder, la mig ovanpå sängen med filten över mig...
Ahhhh....

Ingen lax denna veckan:(

Kommentarer
Postat av: Tina

Tecken från ovan din kristne sate?:P haha, sluta äta fisk ey?=)

2008-05-05 @ 21:00:16
URL: http://turners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0