Sommarro by night.

Klockan är 05:20 och jag är på jobbet. Har inte ett skit att göra förrän klockan 06:00 då rundan börjar och snart får även jag gå hem och sova. Men jag ska inte klaga, har varit långledig så det är faktiskt lite skönt att vara tillbaka på jobbet. Ska jobba inatt också så jag ska inprincip sova hela dagen : D

Tittade på en läskig film eller ja, allt blir läskigt när man sitter i detta hus, varje ljud får en att hugga till. Också på grund av vetskapen om att folk ibland rör sig i huset om nätterna och utanför....Men filmen den var läskig. Tvingade kollegan att gå ihop på 3 rundan för jag ville inte gå själv. En psykologiskt thriller, un traceable kanske den heter.

För er som missade hade P-däcket igår LIVE musik, (counrty och gubbrock). Alla P-däcks raggare var på plats men även en hel del gamla veteran bilar. Hög musik och massa bilister som visade huuden.
Top tio fredags kväll : D

Allt från Sommarro för närvarande, god morgon på er och snart natti natti för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0