Stand up little girl, broken heart can be that bad.

Nu sitter jag här  med färg i hela håret och lyssnar på Absolut dance 90 : )
Om någon timme kommer Espan och gör vid mitt hår, kommer bli spexigt!
Sen är det iväg till Bambi och fira hans 21 års dag. Trevligt som fan.

Gårdagen åkte jag & maxi till Tina ute till Österslöv och gjorde lite käk, spelade spel och badade.
Väl nere på badplatsen springer 10 mopedkillar snabbt som fan upp ur vattnet och gömmer sig bakom huset, hehe, nakenfisar!!! Traggiga jävla 16 åriga killar.
Resten av tiden på badplatsen hade vi alla småkillarna omkring oss med 100000 miljoner frågor.
Vad heter ni? var bor ni? var jobbar ni? har ni bil? har ni lägenhet? bor ni här? känner ni honom/henne? heter du maxi? Det komiskt är ju att de flesta av kilarna går på min gamla högstadieskolan, Frökne och var syskon eller kände till gamla polare. Kristianstad i ett nötskal, alla känner alla.
Nostalgi, alla hade mopeder, smuggel vodka i pet flaskor , eld och väntade brudarna!
image99
what is love? what is love? baby don´t hurt, don´t hurt me no more. WHAT IS LOVE? yeah yeah...
WOAH WOAH WOAH AHHHH...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om du ringer ett enda nattligt fyllesamtal till, I swear, I will hunt you down and never leave you in peace... Madelääään

2008-05-18 @ 22:29:41
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0