fredag hela veckan.

Imorgon är det fredag och det ser jag framemot. Först ska jag och Henric åka handla till kvällens middag.
Därefter ska jag upp till stan och träffa Kajsa på en fika, längesen jag såg henne : )
Sen på eftermiddagen kommer Martina och då ska vi börja laga middagen till vår TACOS/POKER kväll. Halv sju kommer gästerna och då är kvällen i full gång.

Det ska bli jätte skönt att ha en avslappnat kväll med god mat och lite spel!


Lite information om vår lägenhet i Stockholm. Vi ringde Robert i tisdag för att få svar om att styrelsen hade bestämt om han får hyra ut eller inte. Problemet är nu att Roberts mamma står på lägenhetenskontraktet och för att Robert ska kunna hyra ut den i andra hand så måste han skriva om kontraktet. Förhoppningsvist går det snabbt så vi kan få skriva ett kontrakt så fort som möjligt. Jag börjar bli lite orolig för nu är det snart december, men vi ska ringa på måndag och försöka få ett klarare besked på hur det ligger till.



Nu har Filippa och Matilda åkt till Sydamerika, hoppas ni har det bra:)
Har bestämt en fika med Anna inom det snaraste, ska bli så skönt att få träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0