and the winner was Linus.


Igår var det matlagnings teamet (headchef, Madde, meat and garlic chef Henric och vegofärs chef Tina) i full gång, Taco night. Jag hade möblerat om halva lägenheter för att kunna duka till alla mina gäster. Jag och Henric hade köpt söta barn dukar och party dekorationer, super sött. Maten den åts och samtalen flöt, det blev till och med lite resten till mig ikväll, hehe.

Efter maten spelade vi lite TP men insåg ganska snabbt att vi skulle haft JUNIOR om vi skulle ha chans att vinna några ploppar. Vid nio tiden när Erik kom drog pokern igång, Jabok åkte ut efter 25 minuter MAX, han gick lite väl hårt ut...
Jag åkte ut som andra man, sen höll det säkert på 2 timmar till.
Klockan ett vann Linus över oss alla, nöjd och belåten.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag förtjänade Linus oförtjänta seger!!!

2008-11-23 @ 01:00:48
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0