Tivoli badet und Tee Pot.

Pytt i pannan är färdig lagad till lunchen imorgon såväl är min ägganmacka till frukosten. Ska jobba 7-16 imorgon så jag har förbredd med energi för hela dagen!
Idag har jag och Tina simmat 2000m :) Vi har varit väldigt duktiga och det gick riktigt fort de sista 1000meterna.
Sen var vi och åt på Favoriten, efteråt blev vi lite sugna på te och gick till Tea Pot, vilket jag helt hade missat.
Jätte mysigt kafé med extremt många te sorter, gissa om Pålsson hade beslutsångest?!

Dumt nog följde jag med Tina och solade, hur farligt kan 15 minuter egentligen vara?!
Trots lite klastrufobi la jag mig i solariumet med halvöppet tak (eller vad man ska kalla det) och blev helt RÖD i huvudet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0