Stockholms vistelsen.

Kom hem ifrån Stockholm för ungefär 2 timmar sen, ganska segt att åka tåg i 4 och en halv timme när blir åksjuk. Vilket jag måste komma ihåg till nästa gång så man kan ta en tablett eller två.
Åkte upp för att kolla på lägenheten i Solna och självklart  var det en chans att gosa och shoppa lite.
Bodde på hotell, glassiga som vi är : ) Mysigt lite hotell med asiatiska detaljer och HELT otroligt sköna sängar.
De är bane mig inte ofta vi slocknar dirket.

På måndag förmiddag vid ett när vi kom upp åt vi sushi och gick en runda på stan innan vi checkade in på hotellet.
Vid 6 tiden tog vi oss till Solna, vilket motförmodan gick ganska lätt.
Upp och träffade Robert och såg lägenheten, en två på 57 kvm, nära till tunnelbanan, nära till Henrics skolan, nära till ICA maxi, nära till något shoppningcentrum och cykelavstånd till centrum! Lägenheten var renoverade, med helt nytt kök, det var så fint att man blev lite kär... Vita luckor, svart/brun/gul kakel, ny spis, ny kyl/frys, ny mirco, ny ugn. Allt var nytt och spotlights i hela taket. Så jävla snyggt. Hela lägenheten var nymålad och med fondväggar i både sovrummet och vardagsrummet. Badrummet var också ny renoverad. Där fanns absolut ingenting att klaga på : )
Med den lägenheten och med Henric i min närhet kommer jag trivas ur bra som helst, hehe.
Efter den goda vistelsen hos pokermästaren Robert, åkte vi tillbaka till stan och åt en tre rätters middag på Jensens böfhaus. Efter det nannade vi gott ska jag säga...!

Idag har vi varit en runda i city, vi gick... och gick.. och jag köpte en kofta på Vero moda och en kläning på Weekday.
Henric köpte en väldigt cool t-shirt på Åhlens city som kostade lika mycket som båda de plaggen som jag köpte!!!!
"ingen kommentar".

På vägen hem var jag åksjuk och Henrics chattade på sin dator och beställde dessa ascoola klockorna till oss båda!


Undra på vilken av dem som ska bli min???

Kommentarer
Postat av: maxi

Åå vad mysigt ni har haft det :P När får ni reda på om ni får lägenheten :D hoppas hoppas! Haha ska shoppa imorn på jessheims nya shoppingcentrum :P tss... ha det fint.. saknar er alldeles för mkt nu :/ pussss

2008-11-12 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0