Sthlm here we come.

Nu har det hänt saker eller det kommer hända saker.
Förra onsdan fick Henric reda på att han kom in på polishögskolan i Solna. Vilket faktiskt kom som en chock, det blev ett par väldigt jobbiga dagar, speciellt för lilla Henric,  stora beslut var tvugna att tas.

Nu är beslutet tagit och allt är i rullning.
Vi kommer flytta, både jag och Henric till STOCKHOLM i januari.
Det känns otroligt spännande men samtidigt så jobbigt, man måste ju släppa skyddsmanteln man har tragit på sig här och lämna allt. Dock inte för alltid tid, men det är ändå mycket som kommer förändras. Bara att bo långt ifrån mamma och pappa är ett enormt steg för mig och lämna er, mina käraste....
Men detta är en chans för mig, en erfarenhet jag inte kan tacka nej till.
Bo i en ny stad, träffat nytt folk, skaffa nytt jobb...
Tiden är inne gott folk!

Så just nu håller vi på att söka bostad och jag har skickat iväg ett 10 tal CV till att börja med. Jag längtar, det kommer bli ett äventyr : )

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh gud va roligt :) kommer gå jätte bra för er. Kommer sakna er som en tok här hemma dock!

2008-10-23 @ 11:42:18
Postat av: Evelina

Gratulerar sååå mkt.. du ska verkligen ta chansen nu =) kommer som sakt bara en gång kanske... Och så kommer du närmare Norge wiiieee.... Hoppas ni hittar bostad och du får jobb...

2008-10-27 @ 14:24:41
Postat av: Sofie kusin

Åhh vad skoj madde :) kommer gå galant för dig i storstaden :)

2008-11-03 @ 18:13:20
Postat av: Kajsa

Vafalls???? FIKA!! INGA UNDANFLYKTER!

2008-11-03 @ 22:21:07
URL: http://laveritedecouvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0