Tvi tvi tvi....

Klockan är 05.00 på morgonen och jag är på jobbet. Det är kallt och jag har två tjocktröjor på mig och har varit skit rädd hela natten av orsaker jag inte kan berätta... Ibland suger det att vara vaken mitt i natten...

Från en väldigt trist sak till en väldigt rolig;
I förrgår träffade jag och Henric, Kajsa och Marcus på fika.  Var uppe i deras lägenhet, drack kaffe, åt kaka och tog ett par rökpauser :( (fan också) ...
Sen slog det Kajsa att det hade varit roligt att bowla, så Kajsa bokade tid på Söders bowling hall. Fast först
lagade jag och Kajsa middag och vi drack lite vin & öl : )
Bowlingen var svettig, dödligt seriöst & roligt.
Jag gick som vanlig in med en "lagom" kaxig attityd om att jag skulle vinna alltihopa, eller iallafall vinna över Henric.
Det var det viktigaste!!!
Olyckligtvis förlorade jag hela skiten och har idag träningsvärk i ländryggen... Hur fan får man det?
Efter bowlingen poppade vi popcorn och såg på RUN FAT BOY RUN, jätte rolig film.


Förresten, tydligen har jag börjat prata i sömnen. Henric berättade häromdagen hur jag hade frågat något underlig som han inte förstod och sen sagt: Nej, men det är det där med Israel, vi tar det imon....
Och tydligen skulle jag inatt igen pratat i sömnen men då helt osammanhängande och vaknade livrädd, samtidigt som jag slog lite omkring mig, men då hade jag faktiskts haft mardrömmar om sorkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0