Rhodos

Vi kom hem från Rhodos i söndags eftermiddag. Vi har haft en helt underbar vecka, jätte mysigt.
Vi har ätit, ätit och ätit : ) och druckit spexiga drinkar...
Rhodos Town var över förvånning, små trånga gator med kullerstenar omringade av murar och massa, massa krims krams affärer, vi trivdes!
Hotellet var nimt och poolen var stor nog för både mig och Henric, för fler var där nästan aldrig. Det var vi och P.R.O!
Och jag badade i havet, flera gånger, till och med när vi var på båtutflykt badade jag, det kliade faktiskt inte!



Det blev en himla massa bilder på Henric med anledning av att jag var fotograf och inte blir bra på bild!


Kommentarer
Postat av: Elina

Välkommen hem igen:)

2008-09-26 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0