freedom.

Idag och imorgon är jag ledig, behövs verkligen...
Igår skrev vi på vårt kontrakt till lägenheten, vi ska bo här fram till sista Augusti.
Vi var lite inne på att flytta men det fanns verkligen inget på blocket eller andra sidor, så vi tar det säkra förre det osäkra. Sen är det ju snart sommar och då bor vi faktiskt inte så dumt, har en badstrand en promenad härifrån, (slottet), vi har vår stora balkong som ska inredas och imorgon ska jag göra rabatter på våra grödor. Det kommer blir mysigt :D

Högskoleprovet gick sådär, kan säga så mycket att jag måste göra det MINST en gång till. För med detta resultat kommer jag ingenstans.

Nu ska jag duscha, ska träffa Henkan vid 15.00 och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0