åh lalala

I torsdag var det poliskalas, 3 klasskamrater hade bjudit in klassen och respektive till en middag på T.G.I Fridays vid Kungsträdgården. Min första träff med poliserna!!!
Först var det en liten förfest i Bergshamra hos en gruppkamrat och ett gäng till. En trevlig liten skara människor och de var inte alls som jag hade tänkt mig. Alla mina snutfördomar är som bortblåsta, som tur är :D
God mat och lite för mycket dricka, för jag kände mig en aning berusad när jag lämnade stället. Men kul hade jag och var inte dirket nervös, jag snackade på som bara den! Vilket jag är ganska stolt över mig själv!


Dagen efter, alltså igår var vi bjuda på grillmiddag hos Johanna & Jarmo, också en klasskamrat till Henric. Dem hyr ett litet rött hus med vita knutar, super charmigt, vita väggar, vita trägolv med lågt i tak! Det var som ens eget drömhus!
En trevlig kväll med då helt okända människor, (iallafall för mig), som man nu har blivit lite bekanta med : ) Om några timmar ska jag till jobbet, jag ska jobba från 16.30-21.00, lagom arbetstid :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

De dar snutarna e inte sa farliga som de ser ut. ;)Ett torstigt folkslag, sana gillar vi.

2009-04-20 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0