Back from Ayia Napa.

Igår eftermiddags kom vi hem från hettan i Ayia Napa. Det var säkert över 40 grader varje dag. Sista kvällen var det 29grader klockan TIO på kvällen, svetten rann när vi åt middag :) 
Som ni säkert förstår var det bra väder hela veckan, svetten rann och vattnet svalkade.
Det har varit en jätterolig vecka, vi har dansat på två stora dansställen, badat i havet och en gång vid Nissi Beach, där folk dansade på borden 1 på förmiddagen. Jag förstår fortfarande inte hur man i den värmen orkar röra på höfterna mer än nödvändigt : D En dag var vi på Water World Theme Park, en massa vattenruschkanor som man i de flesta fallen satte sitt liv på spel!!! Vi åt meze och en massa annan god mat, vi drack, vi solade, vi CHARTADE.

Och här hemma regnade det...


Av de 200 bilder jag tog kommer nu ett urval på 7 stycken från min kamera.



Kommentarer
Postat av: Tina

Verkar som att ni har haft en underbar vecka i värmen, kul att höra=) Vi får höras en dag i veckan så du kan berätta mer! Ikväll är det spelkväll hos Korrs som gäller, innan jag ska hämta herr och fru Pålsson vid Sturup. Ha en trevlig lördagkväll=)

2009-08-22 @ 16:03:12
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: johan

Ser härligt ut =)

2009-08-24 @ 23:20:21
URL: http://bamses.blogg.se/
Postat av: Vita molnet

åh, vad mysigt det ser ut. härligt att åka till värmen! :) jag tänkte kanske komma upp i slutet av september, när alla nya intryck med skolan lagt sig och sådär. och då vill jag träffa dig!

2009-08-25 @ 01:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0