DET SPÖÖREGNAR.

Om några dagarna ska jag börja slita i studieböckerna, jag ska plugga Naturkunskap B på distans. Min plan är att ha det avklarat på 6 veckor men allra senast den 1 december, så jag hinner komplettera in det till högskolan. Så efter mina  5 arbetsdagar framåt från och med imorgon jobbar jag BARA varannan helg. Jag har betalat en rejäl peng för denna kursen så jag ska fan i mej göra det bästa jag kan!
Sen har jag köpt mig ett friskis & svettis kort så att jag kan ta en paus från studerina, åka hemifrån och träna. Var på mitt första medelpass igår, herregud, vad jag svettades. Dock har de kvar en del av dem hopp och stuts som när jag gick för 5 år sedan, men det var jobbigt och idag har jag träningsvärk : )



Kommentarer
Postat av: emelie

Bra.. Plugga på. Du klarar det super =). Ha de bra! Stor Kram

2009-08-28 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0