If there is love, there is life.

Idag var jag världens bästa flickvän. Jag ordnade frukost på uteplatsen, köpte Aftonbladet, kokade kaffe, gjorde smörgåsar och la ett paket på bordet. Sen gick jag och väckte min nattarbetande älskling klockan 14.30 och tog med honom ut i solskenet. Medans han log av lycka med sin Per Morberg kokbok i famnen och åt sina mackor, la jag mina ben på andra stolen, nöjt och läste tidningen!


Igår när Henric cyklade iväg till jobbet, blev jag ledsen. Varför måste han jobba natt? Jag har jätte svårt för att vara hemma själv på kvällarna och har ännu svårare att sova ensam. Inatt hade jag lampan tänd...
Men nu sätts jag på prov, Henric ska jobba 6 nätter till, som tur är ser jag framemot en semester om en och en halv vecka. Satt tidigare ikväll och gjorde vid mitt album "2008", satte in Rhodos bilder, har inte gjort klart det.
Vilken nostalgi! I "2008" albumet finns bilder från min 20års dag, Bulgarien Resan & Rhodos : ) Det är ett lyckligt album.

Annars har vi varit och köpt en radio till köket, hämtat Henric nya mobil. WOW teknikens framgångar, den har bara tryckskärm. Sen åkte vi och hyrde dramafilmer till mig, sånna filmer Henric inte vill se med mig. Såg precis "The women", rätt okey, blev bra i slutet. Nu ska jag göra ett nytt försök att hitta snygga t-shits.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Tina

Då kan vi ha albumkväll. Ska vi säga 2011? Då är jag nog klar med mina också!

2009-08-08 @ 16:24:40
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0