Dec. 8, 2009

I natt låg jag länge och funderade varför det gjorde så förbannat ont att ligga på rygg, det ömmade i korsryggen. Efter många vändor hit och dit slog det mig som en käftsmäll, det är ju mensvärk. Resultatet blev att jag idag ligger i soffan med tiger balsam och tittar på reprisen av På spåret och har det jävligt tråkigt. Jag har iallafall tur med att jag är ledig idag, för det är ett rent helvete att jobba med mensvärk. Det kan nog alla kvinnor håller med om mer eller mindre.

Samtidigt söker jag hemsidor till hemsidor för att hitta de perfekta julklapparna till min familj, det går ganska bra.
Jag får åka in till stan på fredag eller i nästa vecka och inhandla de sista klapparna. Senare ikväll måste jag planera julbakningsdagen med Henric, vi ska baka julgodis och pepparkakor innan vi åker hem :D

Jag längtar tills vi ska åka hem! Jul, jul och jul!



Kolla in mitt hår, aaah, ibland borde man kanske låta det växa till långt hår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0