En måndag.



Vi har snö, vi har snö och dum som man är var min första tanken när jag såg den, "Undra om jag kan cykla till station?, eller ska man ta buss nu?". Jag borde ha kastat mig ut och gjort snöänglar, spontat och mer likt mig! Jag är ju smittad av Kajsa hydersnöfani, jag brukar nästan bli lika salig som hon när första snön faller : )
Annars idag, måndag är det jobb från klockan 16-21 och samma tid imorgon tisdag. Sen på onsdag är jag ledig och då jag ska slå in julklappar, tvätta och spara kläder som ska med hem på söndag.
Nej, nu får jag nog ta och diska...


ps: Veganjulskinkan ska Sara köpa åt mig och mamma i Malmö! Jag kan fråga vart, men den var god förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0