En ny väntan påbörjas.

Nu har jag fått mitt resultat från högskolan och ja, egentligen borde det väl varit väntat. Jag blev reserv på alla mina sökta val, som bäst ligger jag som 14:e reserv i Karlskrona resterande är inte nämnvärda. Jag hade nog väntat mig att jag skulle ligga lite bättre trots mitt ganska dåliga högskoleprov. Men det kanske går ändå, jag får hoppas på att en massa ny examerade 18 åringar bara har sökt på ploj. Jag är inte helt främmande med att komma in i Karlskrona. Jag vill helst inte behöva plugga upp mina betyg etc, jag vill hellre bara få börja plugga.

Håll nu båda tummarna för mig så att jag kommer in på Antagning 2.
Det resultatet får jag i början på Januari.


Jag längtar efter Silllllen...


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag håller tummarna för dig:)

2009-12-09 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0