Måndag

Nu har jag precis städat färdig och golvet håller på att torka och naturligvis blev jag kissig... AH! Jag vill inte gärna sätta små fossing spår hela vägen till toaletten. Satan!

För utom det börjar jag känna mig nervös och stessad inför hur mitt besked från högskolan kommer bli. Det finns ju 50% chans att jag faktiskt kommer in och det faktumet river i bröstet. Jag vet att jag inte ska tänka på det, men LÄTT! Min chef frågar var varannan dag om jag fått besked för hon har tydligen "planer" för mig, vad det nu betyder? Egentligen spelar det ingen roll, klart att jag kommer bli lite besviken om jag inte kommer in men alla stora förändning som medför att komma in hade varit skönt att skjuta upp! Men att få börja gå den utbildning jag vill gå hade också varit kul.
I denna veckan eller början på nästa kommer jag få reda på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0