Torsdag idag.

Nu försvann precis allt jag skrivit, alltid lika surt. Jag repeterat lite kort:
Jag sitter just nu på SL hemsida och försökter ta reda på om mina bussar är indragna på grund av snökaoset. Jag vill helst inte använda ordet kaos när jag pratar om snö, snö är vackert, vitt och fluffigt.
Mitt tåg kommer garanterat vara försenat, det är det nästan alltid ändå : D Jag känner inte för att jobba ikväll, jag vill för det första inte gå ut, jag fryser om mina fötter inomhus med raggsockar på, det är 6 minus ute och jag har converse skor. Jag måste köpa vinterskor, fodrade, varma vinterskor. Men de flesta jag har tittat på ser antingen ut som djur eller är gjorda av djur. Varför all denna fusk och inte fusk päls?! Jag vill ha enkla varma skor...




Genom vårt hallfönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0