Update.

Jag är tillbaka från varuhuset, jag handlade de sista julklapparna och även ett par velortights och ett linne till mig själv. Jag hittade inget att ha på mig till jul eller nyår, antingen var det för mycket strass och glitter eller helt hjälplösa trasor. Jag får titta nästa gång jag är i stan istället.  
Henric har precis åt till Grand Hotell, han arbetar inatt och imorgon natt. Därmed har jag ikväll "egentid", jag ska titta på Idol och äta nötter!

Han hamnade i diskussion med en kvinna sist, för att han vägrade släppa in henne när baren var stängd och kvinnan svarade:
- VET DU INTE VEM JAG ÄR?!
- NEJ, det var jag inte.
- JAG ÄR FAKTISKT Bengt Frithiofsson FRU.
Henric garvade...

Jag måste börja kolla på vegetarisk julmat till mig och mamma. Jag har än så länge hittat vegofärsbullar och veganskinka, en bra början!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är det för vegskinka? Hittar du ngt annat intressant får du gärna maila:) Den där vegsillen jag gjorde ifjol var ingen höjdare;)

2009-12-13 @ 21:04:29
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0