Jag älskar dig, Henric.

I fredags åkte vi ner till Skåne på en lite för snabb visit. På fredagkvällen var jag i Österslöv och åt middag, träffade hela familjen, kramade om Scilla och alla 7 katterna. Mysighetskänslan av att vara hemma tillsammans med hela familjen var väldigt lugnade.
På lördagen badade jag & Henric i varmebaljan och jag fick min alla hjärtansdags present av Henric.
Jag fick en Ipod Suffle!!!! Han hade verkligen tänkt på allt. Den var röd, vilket var den färgen som Appel ger en del av pengarna till ADIS-bekämpningen i Afrika och på baksidan av Ipoden är det graverat: Madeleine - du är bästast.
Jag tror inte man kan träffa mer rätt : )

På kvällen åkte vi till Tina på en avskedsmiddag, för nästa helg åker Tina & Josse på sin 2 månadersresa till Australien,Singapore m.m. Tina hade gjort smörgårdstårta med ett stort rött hjärta i mitten, jätte god och temarätt!
Klockan 03:00 slutade kvällen och vi började vår vandring genom skogen, buhu...

På morgonen mådde jag fruktansvärt illa och var väldigt orolig att jag skulle må illa på tåget hem.
Som tur är försvann illamåendet efter middagen på Tavarnan : )
Sen var det dags att åka hem igen, därav snabbvisiten. Nästa gång ska jag komma ner tidigt på fredagen och kanske till och med åka hem på måndagen. För jag hann inte riktigt med allt, jag hade velat umgås mer med familjen, träffa Kajsa och åka till Malmö. Jag får se till att göra det nästa gång samt åka till GÖTEBORG!

Pussinuss <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Blev det ngr blåmärken från din o tinas fight?? =)

2009-02-19 @ 16:06:51
URL: http://bamses.blogg.se/
Postat av: Tina

Mycket kul att ni kunde komma=) Hörs säkert ikväll, innan jag ÅKER, hihi!

2009-02-20 @ 11:30:06
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: muth

jävla hengan, får oss andra att se dåliga ut ju:)

2009-02-22 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0