jaja, klaga liiite...

Nu sitter jag här i mitt Rosersberg och äter chips samtidigt som Riddarens historia rullar på tv:n.
Jag jobbar denna helg, två kvällpass och dagpass på söndag. Jag avskyr att åka hem på kvällen, fastän klockan bara är 9 så är det otäckt. Det händer så mycket skit, idag fick jag sällskap av en knarkpåverkad kille som tillsist ramlade rakt ner på golvet och slog i huvud i kanten på pendelsäterna..!!!  
Äsch. Jag tror jag får inhandla mig ett pepparspray och ha i väskan... Alltid nått!  

Får nog snart gå och lägga mig, skulle vilja hinna med en promenad innan jag börjar jobba imorgon förmiddag.


i do, i do, i do.


Kommentarer
Postat av: Maxi

Det är nog bäst du skaffar dig pepparspray lr ngt i den stilen :) man ska inte behöva gå rädd

2009-02-21 @ 19:51:32
Postat av: Tina

Hej Madde! Hur ar det med dig? Du uppdaterar daligt, jag kan ju inte halla koll pa dig da;)

2009-02-27 @ 07:46:54
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0