all the singelladies....

Update: Jag pratade med min chef idag om Rotebro Hemtjänst, påenterade också att jag inte riktigt ville ha det. En timme senare hade min chef fixat två andra jobb i Väsby, boende som hon samarbetar med som jag kan kompa emellan. För hon ville ha kvar mig och kunna ha mig som arbetare så mycket som möjligt, jag måste vara sjukt bra på att troka röv : )  En av boendets chef träffade jag idag, hon och min chef hamnade på min lunchrast och skulle VETA ALLT om mig, samtidigt som jag åt lunch. Lite påfrestande men det slutade i jobb, på Odengården, korttidsboende.
Det blir i Mars för jag uppbokad på Korpkulla hela feb.
Sen har jag bestämt att jag ska se till att fixa min Naturkunskap B så fort som möjligt, göra högskoleprovet den 23 Mars och sen söka in på sjuksköterskelinjen. JAG SKA BANE MIG KOMMA IN, om inte till hösten, till våren 2010.

Jag har lite dåliga nyheter, min blomma har dött, min stora blomma, den jag har haft i flera år.... Tina vet vilken. Både hon och Henric har alltid hatat den. Så nu håller jag tummarna för att Henric har köpt blommor till mig på IKEA. Tydligen skulle hans skolgrupp till Ikea efter skolan : D



Kommentarer
Postat av: Tina

Det är den jag tuggade på va? Hur kunde du döda en blomma? Jag trodde de betydde för mycket för dig, för att du skulle låta dem dö!

2009-02-02 @ 20:25:44
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Johan

Härligt med lite framtidsplaner, själv kommer man nog alltid vara en stranraggare som inet gör ngt av sitt liv ;o)

Ska vinna på Lotto :P

Blev det ngn ny blomma då?

2009-02-03 @ 15:29:37
URL: http://bamses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0