Day one.

Första dagen på jobbet började med ett försenat pendeltåg som nästan fick mig försenad. Men utöver det har det varit en bra dag. Personalen var jätte trevliga, välkomnade och de boende var mer dementa än vad jag hade förutväntat mig! Fast det gjorde det hela mycket bättre, för dem var så underhållande.
Jag har fått en del jobb framöver  vilket är roligt men det förstörde Martinas tripp upp hit :(
men jag ska försöka komma ner innan hon flyr landet.

Sitter och fundera om jag ska börja en ryskaspråk kurs. Det vore as cool att kunna ryska : ) Jag tror faktiskt jag ska anmäla mig...
 

Jag googlade Ryssland....

Kommentarer
Postat av: Tina

Mm.. Hälsa dina dementa vad de har ställt till med;)

2009-01-21 @ 20:26:44
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Erik

svetlana...hahaha RYSKA!!?? haha..det är nog ett av dem fulaste språk jag vet men det är ju klart att svära lit på 08:na på ryska hade varit skönt..kanske!?

2009-01-25 @ 18:47:32
URL: http://erikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0